2014年7月18日星期五

冷靜~放鬆

今早返工遇上大塞車~
無奈地又要搵老闆娘講聲~
最終9點5先到公司~
真瘀呢~
今日繼續疲倦~
似是濕氣重令人疲倦~
又或者開始想作感冒~
公司內奕不只我一人有呢種徵狀呢~
幾位同事一齊叫攰~
真係要休息多d~
多加注意了~
工作不算忙碌~
filing ~入report ~
放工有蝦子餅順風車~
好快就返到黎~
趁有時間又唔使煮飯~
到老人院探望奶奶~
情況依然~
沒有太大進展~
仲遇見以前對嫲嫲好好既黃姑娘~
本來黎呢到都夠晒忐忑~
見返呢個黃姑娘更係忍受不了~
即刻返入房冷靜下~
眼紅紅~眼濕濕~
佢可能唔認得我~
但我記得佢曾經對我嫲嫲好好~
好多謝佢~
但我奕十分痛心~
很難過呢~
探望一陣~
又去買大拇指米線回家開餐~
邊食邊睇電視~
總算輕鬆一下~
今日仍然好攰~
希望早d抖下~
放鬆~~再放鬆~



沒有留言:

發佈留言