2014年7月20日星期日

輕鬆行書展

今早10點幾就起身啦~
對我而言~星期日10幾起身算早啦~kaka
起身忙碌清潔家居~
清洗大魚缸~
整理盆栽~
再幫鼠鼠們沖涼洗籠~
待蝦子餅起身~
睇陣電視就出門口啦~
到吉野家嘆下午茶~
食飽飽向會展出發~
一年一度又書展~
左兜右兜~
足足1個鐘先入到會場~
又熱又攰~
好彩入到去就變得精神~
向目標出發~
買左好多心頭好~
馬仔既我的低能旅行-2~
文地既Office系列~
九把刀既等一個人咖啡~
梁珮瑚既迷失在感情路上的人~
想買既都買晒啦~
Cosmopolitan雜誌都訂埋啦~
唯一買唔到就係(留下士多)~
果檔書檔奇奇怪怪咁~
竟然收晒D書係收銀處~
去到買時聽到有個人問~(乜唔係第2個封套咩?)
果時職員先話今日無晒~
果個人都比晒錢~
只好無奈地離開~
到我去收銀處比錢~
職員都係話無封套~
叫我明天入場補返~
我問佢~(我要明天比$25入場拎返個套?)
(請問可以去其他分店補返嗎?)
佢都係話無.........
真無奈呀~
最終都係無買到~=.="
因為果個封套真係好靚~
我唔想無左個套~
只好過兩日到書店買啦~
行左5個鐘~
真係好攰啦~
係時候離開了~
到附近既(越朝)食馳名既火車頭河~
配埋春卷~
簡單又好味~
很滿足~
食飽飽就返屋企啦~
滿載而歸~
真開心~
今日行左咁耐都好攰了~
早D休息抖下啦~
豐收過後=疲憊不堪~
早抖啦~~


一年容易又書展…輕輕鬆鬆來洗錢≧∇≦


今年都幾好收穫~馬仔~文地~等一個人咖啡~梁珮瑚~
想買既都買晒~雜誌都訂埋啦~唯一遺憾買唔到(留下士多)=0=

沒有留言:

發佈留言