2014年7月19日星期六

沉悶星期六

終於都捱到星期六啦~
好無聊~好悶~
工作沉悶~
又無客又無電話~
HEA住返工~
浪費時間~
早知放假抖下好過~
準時1點~
即刻閃人~
坐車返黎搵大姑姐,三姑姐,彤彤一齊到快餐店TEA~
我地已經3星期無見面啦~
更多話題~
邊食邊傾計~
很滿足~
為姑姐們送上澳門手信~
三姑姐又送印花比我~
又幫我買甜品用具~
tracy表妹買左俊介筆盒比我~
大姑姐嫁女派餅卡~
嘩~真開心~
多謝大家~
食飽就行陣街街~
一齊到格仔鋪行街~
再到萬寧行下~
仲係屈臣氏買枝洗面膏~
總算有收穫~
傍晚時份~各自離開~
三姑姐去食自助餐~
大姑姐返去行商場~
我就返屋企睇電視~打機~
夜晚就煮肉丸蝦子麵作晚餐~
方便又好味~
食飽飽睇陣電視~
之後就要早D休息啦~
養足精神~
明天要去書展唷~
加油呀~~

沒有留言:

發佈留言