2014年7月6日星期日

搬遷

琴晚蝦子餅又掛住訓~
又唔陪我睇波啦~
不過一個人睇波奕有另一種感覺~
樂在其中~
呢兩場波賽果似乎已預料之內~
眼光不錯~
明天lunch 又可以食好d唔~kaka
星期日本來可訓妟d~
但自己既時間制竟然著左~
早上8點起身~
對我而言似乎太早啦~
結果再訓過~
一星期就只得今日有得訓咋~kaka
一訓就訓到中午啦~
起身忙碌幫鼠鼠沖涼洗籠~
洗衫~收衫~
之後蝦子餅煮麵比我食~
仲落左好多丸添~
又蝦子丸~芝心丸~黑椒牛丸~珍珠丸~
好味道~
仲洗埋碗添~
哈哈~大少奶一樣呀~
之後就出發到老人院~
繳交7月份租金~
再執好物品準備離開~
除衣服外~床鋪~膠箱~膠櫃~
全部搬走~
因為之前入住時已交$1200床上用品~
既然比左錢緊係搬走啦~
仲有餘下一箱奶~
好彩蝦子餅問旺旺借車~
有專車仲有手推車都算方便~
我就負責照顧奶奶~
蝦子餅負責搬運~
當我到達老人院~
架車迫係門口~
眼淚已不停流了~
的確再忍唔到了~
很痛心~
無奈~日後還要經常到訪呢~
放好物品~
安頓好奶奶~
辦好手續~交好費用~
就要準備離開~
搬遷總算順利~
終可鬆一口集氣~
開車返黎~到怏餐店食晚餐~
之後就返屋企~
執好物品~清洗乾淨~
之後就舒舒服服咁睇電視啦~
總算過左搬遷呢個難關~
希望日後都順順利利啦~
good night ~


沒有留言:

發佈留言