2014年7月3日星期四

耿耿於懷

昨晚已經好早訓~
但仍然好攰好攰~
早上不停對住電腦入資料~
間中處理寄貨~
更發現~我既交收單上出現了問題~
話說上次幫C公司寄速遞~
之後老闆娘遲遲未比返錢我~
我今日再追佢~但佢話早幾日已比左我~
我有印象我地傾過呢條數~
但的確無收過錢~
極之無奈~
仲叫我自己搵下~
唉~我寫住~仲夾住張紙係到証明架~
如果收左錢我點會無拎走張紙呢~
真係炆炆地~
既然係咁只好自己頂返果百幾蚊啦~
無耐佢又拎d錢過黎比我~
話無理由我頂wo~
我話比返佢先~搵唔到先再算~佢又話唔使~
都唔知係咪架~
定係自己記得無比過我好落台d咋~
雖然佢比返錢~但心有點耿耿於懷~
唔知仲以為我握佢錢添呀><
可能琴晚冷親~
還是今早一冷一熱呢~
流鼻水~打噴嚏~
似乎想作病~
趕快食粒感冒藥~
希望藥到病除~
好彩食完藥好返好多了~
整日都十分忙碌~
有點分身不暇呢~
放工返黎去拎隱形眼鏡~
再回家休息一陣~
等待蝦子餅返黎一齊買晚餐~
返屋企邊食邊睇電視~
真自在舒服~
再幫鼠鼠沖涼換木槺~
攪掂就要早d休息啦!
好攰攰了=0=
good night ~

沒有留言:

發佈留言