2014年7月9日星期三

一腳踼

琴晚場波成4點先踢~
叫我夜訓就得JA~
叫我起身就難D啦~
無得睇~齋買算啦~
今早訓醒驚見賽果真係有點嚇親~
德國大炒巴西7:1~
嘩~~勁呀~
呢場有錢贏啦~
真開心呀~
贏波心情更佳~
早D返工嘆早餐~
加上肥佬外出工幹3日~
呵呵~又可以自由輕鬆幾日啦~
工作不太繁忙~
開JOB~打單~整理文件~
下午蝦子餅請假半天~
扭親條頸需要休息呢~
放工後快速買餸回家煮飯~
今晚煮既梅子排骨味道不錯呢~
忙碌煮飯~忙碌洗碗~
更要忙碌幫鼠換木槺換糧~
仲要洗衫收衫~
一腳踢~
真係忙呀~
突然想起~會計同事曾經話我辛苦命~
唉~我都開始覺得係啦!
仲諗住快快手攪掂早D訓陣~
我好想4點起身睇波~
希望真係知醒啦~



沒有留言:

發佈留言