2013年10月14日星期一

重陽節補假

今日重陽節補假~
無街去~
只係留在家中休息~
睇下電視~打下機~
清潔一下家居~
心情有點忐忑不安~
遊魂般渡過~
傍晚時份~
1個人到醫院探望嫲嫲~
嫲嫲心情奕一般~
她很渴望早點出院呢~
我也很想嫲嫲早點康復~
嫲嫲真的很了解我~
看穿我滿懷心事~
說我現在是在捱苦~
我也有同感~
很不安呢~
回程順道去大拇指買米線回家~
睇陣電視就幫鼠鼠們沖涼洗籠~
鼠鼠今晚好乖好合作~
仲陪我玩左一陣添~
望見佢地心情先好返d~
之後再餵魚~~
不同大細的魚b暫時仲算健康~
很活潑~
可放心啦~
希望快d長大可放去大魚缸啦~
攪掂晒就要休息啦~
明天仲要繼續返工唷~
加油呀~



沒有留言:

發佈留言