2013年10月25日星期五

沒誰對誰錯~只是原則問題

琴晚失眠又訓唔著啦~
輾轉反側~
最終成3點先訓得著=.="
今日又無晒精神啦~
文件依然堆積如山~
但無心處理~
長命功夫長命做~
唔急趕既慢慢黎啦~
慢工出細貨~kaka
lunch同幾位同事到萬寧購物~
可惜贈品毛毯已送晒lu~
只好買住其他口腔護理產品~
好彩都有其他物品贈送~
之後趕返公司食飯~
仲有時間小睡片刻添呀~kaka
下午繼續努力~
入單~filing~跟文件~
6點放工準時閃人~
同2位同事一齊坐mtr~
今晚約左kk到the one食大閘蟹~
但人未到~已經鬧交收場~
最終取消呢次飯局~
去到中途站~收到kk  what's app~
佢話叫埋個朋友一齊食~
當時我思量一陣~
覺得唔係幾好~
而且食大閘蟹既樣子咁狼狽~
我的確介意有陌生人在場~
我拒絕佢~
但佢竟然三番四次追問原因~
(問點解~朋友仔食餐飯ja~佢無野架~得佢一個好慘架)
其實當時我已到達the one附近~
但我從言語中覺得佢已經同那位朋友一齊在場~
只係要我接收這個決定~
可能以前我真係無所謂既~
但今次我真的介意~
我唔想同一個唔識既人食大閘蟹~
仲要係單丁人數講說話都唔太方便~
而且我唔中意咁樣先斬後奏~
今次係佢約我食大閘蟹~
無啦啦又拉多個人去~
我拒絕~佢仲唔識做讓步仲堅持追問~
究竟有無尊重我架?
我地係係what app爭坳左10分鐘~
既然大家都唔肯讓步~
我只好選擇唔食~
我只好話~(你一係同佢食啦!下次再約過)
唉~點解會攪成咁架~
鬧交收場~
其實我兩位同事見到都清楚呢件事~
明白點解我唔想有陌生人~
明白乜野係原則~
既然人都到左尖沙咀~
又唔想白白浪費時間,金錢~
只好改行程~慢步行到佐敦~
準備為奶奶去買醫療用品~
不過~果條街我確實唔太識路~
幾經轉載~左兜右兜~
終於搵到間鋪啦~
仲岩岩關門添=.="
好彩個職員肯做埋我生意~
唔係又白行一趟啦~
買完野坐巴士返去啦~
蝦子餅同旺旺早就到達~
等我返黎一齊到好味鍋打邊爐~
當然,我心情不太好~
大家都不敢多言~
只係努力醫飽肚仔~
係呢件事上~蝦子餅同旺旺都得多個人食都無所謂啦~
奕好小事無需攪到咁薑~
原來我更失望既係我老公唔明白我~
更覺得我婦人之見~
只好搵好友bb傾電話訴下苦~
幸好~還有一知己明白我~
佢話~如果係佢都唔會堅持要搵陌生人食飯~
更何況首次見面食大閘蟹呢~kaka
既然朋友相約在先~
應該顧及約左既朋友感受~
多謝bb既安慰同支持~
對於今次既事~
沒誰對誰錯~只是原則問題~
我都唔想影響左大家多年來既友情~
今次算係上左寶貴一課~
奕考驗我的應對能力~
但願呢種事再不會發生呢~

沒有留言:

發佈留言