2013年10月21日星期一

師奶唔易做

今日繼續放假~
早上完全進入昏睡狀態呀~
訓到10點幾先起身~
起身先發覺有4個MISS CALL~
原來係嫲嫲~
嫲嫲見我成朝無打比佢~
擔心我唔知做咩~
所以不停CALL我~
但我實在太好訓啦~
完全唔知醒~KAKA
起身準備好一切~
就叮盒點心做早餐~
未到1點就出發到老人院~
今日要陪同奶奶到油麻地覆診~
等左半個鐘~
醫療車終於到左~
但事情並不順利~
醫療擔架無法進入升降機~
只好強行將奶奶坐上輪椅~
九曲十三彎~
左兜右兜~
幾經艱辛終於推到醫療輔導車~
幸好得輔導車幾位職員協助~
順利送到油麻地診所覆診~
等了又等~
終於都到我地啦~
簡單檢查後終算完成~
奕算有好轉~
之後又要等排期覆診~
又要預約醫療車~
仲要等拎藥~
左等右等~
終於攪掂啦~
又要等返架車返黎車我地~
4個小時既艱辛任務終算完成~
之後又艱難地推返上去老人院~
真輪盡呀~=,="
坦白講~
第1次真係有D驚~
乜都唔識~又唔夠力推輪椅~
真係好攰架~
唉~
做人新抱甚艱難唷~
之後就順路買埋餸返屋企~
今晚決定玩煮飯仔~
洗乾淨介蘭~醃好牛肉~
浸霖冬菇同花膠~
準備就緒~
再出去探望嫲嫲~
嫲嫲精神不錯~
不過~經昨日一行~
今日膝頭同腰都有點酸~~
一邊傾計~
一邊按摩一下~
仲放琴日既相比嫲嫲睇~
真開心呢~
陪伴嫲嫲到7點幾~
我都要離開啦~
嫲嫲奕慣左早訓~
需要休息~
而我就趕返黎煮飯啦~
花膠炆冬菇~
介蘭炒牛肉~
蒸水蛋~
幸好早早準備好晒~
返黎整更方便快捷~
蝦子餅返黎岩岩有得食~
正呀~
之後忙碌洗碗~洗衫~
餵魚,餵鼠~
終有時間到自己休息啦~
今日先體會到~
原來師奶唔易做架~
走出走入~
仲要返黎煮飯洗碗~
今日既覆診任務~
似乎比平時返工更攰更辛苦唷~
早點休息~
明日仲要返工唷~
我諗明天返工有排忙囉~>.<

沒有留言:

發佈留言