2013年10月4日星期五

牙痛慘過大病

自琴晚見整牙後~
今日比平時更為牙痛~
食野無力~
相當酸痛~
早餐已經就住就住咁食~
痛已令人無晒心機~
仲要聽到某d三姑六婆同事話我地~
(食粟米片肥呀~日日食係咁食仲以為健康呀~)
呢到d人真係好鬼煩~
食咩早餐都關佢事呀~
痴痴地架~
我同k小姐都好無奈呀~
只好聽到都扮聽唔到啦~>.<
工作不太繁忙~
大多數時間整理文件~`
入下單~
牙痛令食慾大減~
lunch只係食件三文治~
實在太痛無力再咬食物啦~
痛到連說話都唔願意~
食藥仍未見好轉~
好慘呀~
又一証明~
牙痛真係慘過大病呀~
幾經辛苦捱到放工~
蝦子餅奕專程接我~
坐順風車好快就到醫院~
可以早d見嫲嫲陪下佢啦~
據姑姐講~嫲嫲下星期應可出院~
真係一大喜訊~
好開心呀~
探完嫲嫲就買d熟食返屋企~
等埋蝦子餅返黎一齊開餐啦~
今日蝦子餅忙左成日~
又要到醫院辦手續~
又要到老人院收張氣壓床~
仲要整理其他出,入院文件~
佢都好攰啦~
食飽睇陣電視佢就訓左啦~
辛苦佢啦~
而我就好努力幫鼠鼠們沖涼洗籠~
攪掂鼠鼠就到魚魚啦~
1,2,3代既魚bb尚算健康~
精靈生猛~遊來游去~
而孔雀魚媽媽就不幸離我們而去啦....
琴晚見佢仲好地地~
明明肚仔已經好大~
據經驗應該差唔多就生得啦~
點知又無啦啦死左~
嗚嗚~
唔通泥d真係叫難產死亡?
心痛死我啦~
希望另一條魚媽媽平安無事啦~
攪掂d野都要早d訓啦~
返多半日放假啦~
希望可以趁放假好好休息一下啦~

沒有留言:

發佈留言