2013年10月22日星期二

同事短聚@漁屋日本料理

昨日先放完假~
但今日比平時攰~
可能昨日既勞動~
不慎扭傷腰骨~
今日非常酸痛唷~
幸好工作不太繁忙~
舒舒服服咁入data~
總算安然渡過~
放工準時閃人~
今晚約左幾位同事食日式放題~
但攪手竟然無訂位~
我同k小姐快速地趕小巴到荃灣~
急步飛奔趕到citywalk~
幸好仲趕得切時間到場~
其後2位女同事都分批到達~
經理係最後到場~
好耐無5人同行食晚飯呢~
今晚既目的地係漁屋日本料理~
店舖相當細間~
可能去開旺角尖沙咀果d都較大間~
而這間約有30個座位~
真係有d唔慣呢~
不過~細間有細間既好~
很小有漏單情況~
而且好快就有得食~
刺身~都幾新鮮~
不過~同一班唔食魚生既同事食放題~
真係幾輪盡~
已經叫得唔多~
差不多成碟刺身係我食晒~
炸物,天婦羅,肥牛金菇卷,薄燒牛肉,雞翼,雞軟骨,辣炒蜆~
樣樣都熱辣辣送到~
味道不錯~
好味道~
間中傾談幾句~
談論經理既身體狀況~
唉~經理身體抱恙~
希望佢快d無事啦~
邊食邊傾都ok~
但係見到某d人呢樣唔食~
果樣又話唔食~
食2件又話飽~
真係好鬼煩呀~
咁樣食野不如唔好食放題啦~
唔食唔緊要~
你咪坐下囉~
人地食緊又話人地大食~
呢到d人口德真係好差~
就好似今日有人話我(無所出)~
果下真係好興~
(無所出)又關佢事><
條氣仲頂住頂住呀><
真討厭呀~~
2小時好快過去~
食飽四圍行下幫助消化~
之後就坐車回家啦~
呢種同事聚會~
日後都係可免則免啦~
又或者食d輕巧d既速食都ok既~
但係一齊食放題~no way la~
我始終中意同一大班人~
個個開懷大食~
你又食我又食~
果種感覺真係開心得多囉~
  1. 同事短聚 (^▽^)

沒有留言:

發佈留言