2013年10月9日星期三

Happy together @ 韓舍

今早依然疲勞~
幸好腳仔已無酸痛~
可如常返工工作啦~
一大清早返到公司~
已經好黑仔啦~
先係倒瀉枱上既香珠粉~
咁細粒跌到成枱都係~
整張枱都變得混亂~
之後執好張枱做野~
比幾個客追機之餘~
仲要比客炳~=.="
拎部機比工程部師傅整理~
部機到佢手就無事~
到我手就開唔到機~
比返佢又開到機~
比返我又開唔到機~@@
如是者幾次都係咁~.~
真奇怪呢~
我只好坐定定留係位~
專心入單跟維修~
幸好~安然無恙捱到6點放工~
準時閃人~
今晚約左aunt becky 食晚飯~
之前差佢一餐都差d唔記得~
果2個月實在太忙太忙太攰啦~
今次得佢提醒~
終可一齊嘆下啦~
姑姐選擇左食旺角既(韓舍)~
環境都幾好~
乾淨整潔~
同其他漢x苑完全唔同~
相當清新既感覺~
一去到已經急不及待影相同拎野食啦~
食物都算幾多~
冷盤壽司,刺身,凍蝦,青口,螺,
熟食就有 炒菜,炒飯,龍脷柳,薯蓉,紅酒牛肉,春卷,餃子,
燒物也差不多~
雞翼,豬頸肉,冬菇,粟米,多春魚,牛舌,雞脾菇,牛柳,羊肉,豬扒,雞腎~
甜品款式更多更吸引~
奶凍,啫喱,chesses cake,泡芙,木槺布甸,朱古力溫泉~
最特別就係自家製棉花糖機~
重有爆谷添~
一開始同姑姐分頭行事~
要食既都拎晒上枱~
一邊燒肉~
一邊食熟食~
邊食奕邊傾計~
傾完真係舒服好多唷~
真係好耐無咁輕鬆同姑姐食飯啦~
食物味道都算ok~
但燒物就好鹹啦~
姑姐就最愛甜品~
而我都食左3杯木槺布甸呀~kaka
最好笑係我整棉花糖~
完全唔識整~
無從入手~
失敗之作~哈哈~@o@
其實呢到都算ok架~
但得個半鐘時間又真係唔夠既~
日式放題都有2個鐘啦~
呢到咁樣燒都只得個半鐘~
真係有d趕架~
同姑姐2個趕快地咁食~
真係從未試過咁急唷~
食飽就到附近行下街街~
幫助消化~
之後各自回家~
返到屋企仲有時間睇電視同打下機~
今日總算過左個輕鬆夜晚~
 很滿足快樂~
期待下次繼續~










Happy together^^


沒有留言:

發佈留言