2013年10月29日星期二

殭屍

星期二既早上~
原本心情甚好~
但當見到某d人~
遇到某d事~
就唔同晒啦~
攪到心情麻麻~
工作堆積如山~
又比人追機又比人煩~
樣樣野都比晒我~
當我鐵人咩>.<
lunch稍為好d~
某舊同事係我地公司附近工作~
打電話約我t先生食飯~
當然~我地2個不會拒絕啦~
邊食邊訴苦~
人地轉左工就飛黃騰達~
而我地仲留係到繼續兜痞~
唉~真係單呀~
放工準時閃人~
趕去荷里活搵蝦子餅~
今日蝦子餅請假半天~
輪到佢同奶奶覆診啦~
之後一齊食簡單又好味既(八方雲集)~
食飽飽準時入場啦~
今晚睇(殭屍)~~
早前姑姐話麻麻地~
反而無期待又好似ok wo~
以藝術國度睇~真係不錯~
千萬不要以邏輯去睇~
細個已經好中意睇殭屍片~
林正英既殭屍電影vcd奕收藏不小~
睇返一班舊人~
都有d回味~
演員相當投入~
表現出色~
更反應人性~
加埋清水崇~
真係有d咒怨feel~
其實我覺得都ok~
不過~蝦子餅話麻麻~
坦白講~以近期既港產恐怖片而言~
呢套都算唔錯啦~
好過迷x夜~奇x夜果d啦~kaka
而呢套戲~更入圍威尼斯影展及多倫多電影節~~
上畫都有6日啦~
都仲咁爆場~
都算幾好成績啦~
現代版既殭屍~
睇完更感受到時代既進步~
就連殭屍都一樣進步呢~
更體會到人性的醜陋~自私~
個人認為~值得一看~



她的眼光 她的眼光 好似好似星星發光 睇見 睇見 睇見 睇見 心慌慌 <( @.@ )>

沒有留言:

發佈留言