2013年10月16日星期三

又食死貓

昨日過了忙碌的一天~
今早似乎唔多願起身返工呢~
早上天氣有點涼~
真的感受到秋季的來臨了~
今早返工忙於開JOB~
更忙於努力上網買演唱會飛~
左麟右李演唱會今天公售加場門票~
未夠鐘就叫幾位同事幫忙上網買飛~
可惜買極都買唔到~
正當失望之際~
終於比我買到尾場啦~
雖然都算較後既位置~
但我真係好想睇呀~
好開心好期待唷~
買完飛執埋D手尾~
都已經差不多午飯了~
食飽飽打陣機輕鬆一下~
下午繼續努力~
工作其間~又遇上不愉快的事~
話說有客上黎拎貨~
呢單係老闆娘跟緊既~
點知唔夠貨比客人~
個客仲臨急臨忙話黎拎~
老闆娘跟進緊~
想緊辦法係分店借貨~
突然倉同事又走去搵個某經理講呢單野~
仲大大聲話我接電話我整緊~
經理緊係搵我黎話啦~
問我做咩又唔比佢跟~
唔叫佢聽電話~
仲攔截老闆娘問人借貨既計劃~
老闆娘即時發老脾~
照做唔理佢~
唉~經理唔知又話我幾句~
明明老闆娘跟緊~
唔知真相又走黎炳我~
又無啦啦食左隻死貓~
攪到條氣焗住焗住呀~
打工係咁啦~
緊係話我呢D低層啦~
唔通鬧老闆娘咩~
我繼續忙我既工作~
懶得理佢~
HEA下HEA下~
又到放工時間~
準時閃人~
趕到老人院探望奶奶~
趕到去已經6點50分啦~
上到去放好所需用品~
再快快手洗毛巾幫奶奶抹面~
過一陣已經夠鐘關門啦~
我已經盡量趕去啦~
唉~真係無奈~
探完奶奶~
再行去醫院探望嫲嫲~
嫲嫲精神不錯~
仲同三姑姐有講有笑~
不過~據講傍晚時份嫲嫲又對大姑姐發脾氣啦~
可能嫲嫲因為遲遲未出院而感到煩燥~
加上要接駁部心跳機不能下床走動~
攪到成日都好炆咁~
希望嫲嫲心平氣和~
以免影響身體~
奕希望嫲嫲過多2日可出院啦~
探完嫲嫲~準備離開醫院~
順路到家品店幫奶奶買手套~
再到超市買豬肉回家~
今晚突然心血來潮想整粟米肉粒飯~
買完豬肉回家已經8點45分啦~
趕快洗米煮飯~
肉粒奕好快準備好~
幸好粟米肉粒真係方便快捷既晚餐~
加埋簡單既蠔油菜心~
方便~快捷~好味~
蝦子餅就食得津津有味啦~
而我食飽仲要洗衫,收衫,洗碗唷~
真係忙碌~
今日攰到無力氣幫鼠鼠們沖涼洗籠~
索性偷懶一日~
明天先幫鼠鼠沖涼啦~
幫鼠鼠換水換糧~
再餵埋魚仔~
終於完成今日所有工作~
終於可以休息啦~
GOOD NIGHT~


沒有留言:

發佈留言