2013年12月28日星期六

容祖兒 1314 演唱會 2013

今早好不願意起身返工~
凍凍地~好好訓~
無奈地都要起身返工~
工作不太繁忙~
即使有更多野做~
都係無心工作~
HEA住咁做野~
電話又小~又無客人~
只係等待收工~
今日既時間過得特別慢~
幾經艱辛先捱到放工~
準時閃人~趕車到紅磡會合嘉瑩~
今晚睇容祖兒 1314 演唱會~
昨日嘉瑩告知~
有容祖兒演唱會飛2張~
原本佢同BB睇~
可惜BB今日臨時唔得閒~
最終由我補上~
我地先去都會食吉野家~
之後就準備入場啦~
原來多年來都無睇過容祖兒演唱會~
碟就睇得多啦~
佢既演唱會現場睇就第1次啦~
場景好靚~
舞台設計相當特別~
燈光效果非常出色~
果然人靚聲甜~
換衫又夠快~
其間舞蹈員既表演簡直嘆為觀止~
勁~
整晚既服裝都好靚好特別~
坦白說~身材不算特出~
但竟可將簡單配搭著得咁靚咁好睇~
幾個場景係咁轉~
除左開場既白色屋仔~直升機~
更有白色布幕~同大月光~
當中最令人留下深刻印象~
就係精美水晶球~
企係入面唱歌仲落埋雪咁~
好浪漫呢~
祖兒D歌真係好好聽~
不過~有幾首後期既歌~我地都唔太識~
其他經典情歌愈聽愈好FEEL~
快歌更係唱得興奮~
 當講到媽媽果一刻~
真係好感動~
正中正面台~
但坐得好高~
唔使錢有得睇都算幾好啦~
THANK YOU~
嘉瑩真係乖乖咁聽歌~
而我~就比平時冷靜得多啦~
KAKA
今晚唯一不足~
就係呢場無唱果2首歌~
連續劇同續集~
有點可惜~
但都好好睇~
GOOD SHOW~
下次有機會我應該都會買飛睇既~

萬人世界^^ 



沒有留言:

發佈留言