2013年12月3日星期二

昏迷第4天


自嫲嫲昏睡這幾天~
心情差極了~
這幾天連早餐都無胃口~
只飲奶充飢當早餐~
今天早上出門返工~
有點不習慣~
於是打電話比二姑姐~
告訴她我出門口了~
仲有三姑姐陪我玩what app~
我知道她們很擔心我呢~
很感謝她們代嫲嫲陪我傾電話~
返到公司專心工作~
我以為我可以暫時忘記~
但眼淺的我竟然做做下野都喊左出黎~
好彩~無人睇到咋~
唔係就嚇親人啦~
整天忙碌整理文件~
甚小說話~
放工快快閃人~
趕返黎到醫院探嫲嫲~
昨日的H7N9確診後~
連醫院的探病時間也更改了~
中午12-2的已取消了~
只有晚上6-8~
今天姑姐們只可探望一陣~
而叔叔更只可探5分鐘呢~
叔叔多數返夜更時間~
只有日間可探嫲嫲~
而家取消左~
佢無得探嫲嫲應該好掛心啦~
3位姑姐奕小左2個鐘陪伴嫲嫲~
唉~
嫲嫲今日似乎好轉了~
唔使要再靠貓鬚協助呼吸~
同嫲嫲心跳奕回復正常~
只係血壓高左d~
經姑姐們的開解~關心~
朋友的問候~支持~
我既心情奕稍為平伏d~
比早兩日平靜~
我地繼續祈禱~
祈求嫲嫲平安渡過呢關~
探完嫲嫲~
各人奕各自回家~
而我就同蝦子餅到大拇指食米線~
食飽飽返屋企睇電視~
再幫鼠鼠沖涼洗籠~
更發現孔雀媽媽生左2條魚b~
得2條咁小架@@
唔會食左呀~?
再觀察多一日啦~
睇下聽日仲有無魚b先~
所謂(一喜擋三災)~
希望係好兆頭~
嫲嫲加油呀~
鼠鼠魚魚一齊為你打氣架~>3<




沒有留言:

發佈留言