2013年12月22日星期日

冬至

琴晚都幾攰~
天氣又凍~
總算好易入睡~
訓醒煮麵麵做早餐~
簡單清潔一下家居~
睇陣電視~
再出發到TWS會合大姑姐,三姑姐,彤彤~
今日會到紫雲間護養院參觀下~
去到呢間護老院~
真係大開眼界~
整座大樓地下至7樓~
單係地下已經相當豪華~
一樓接待處連餐廳~
更整齊~豪華~
再睇病房~水療設備~
直情同電視劇既差不多~
護士小姐制服裙連護士帽~
相當小見~
一D都唔似護養院~
直情似去左私家醫院咁~
呢間係我見過最豪裝既院舍~
而且價錢奕係最貴既一間~
睇完院舍就慢步到醫院探望嫲嫲~
嫲嫲動作小左好多~
而且血壓奕算高~
真令人擔心~
可能琴晚訓得唔好~
又可能今日係街上被風吹到冷親~
竟然不停打噴嚏~
仲係咁流鼻水=,="
可能感冒了~
只好叫蝦子餅完奶奶後拎藥比我~
好彩食左好返D~
探完嫲嫲~
又各自離開~
姑姐一家去食飯~
而我同蝦子餅就到屋企附近餐廳食晚餐~
冬至既正日~
有D不知所措~
今年只有我兩食飯~
奶奶係老人院~嫲嫲係醫院~
很無奈~
食飽飽到超市買湯丸~
返黎煮湯丸應下節~
休息一下~
早點睡吧~
希望明天好番晒啦~

不一樣的冬至…今年只有你和我……





沒有留言:

發佈留言