2013年12月7日星期六

星期六~第8日~

星期六特別唔想起身返工~
無奈都要接收現實~
爬起身返工呢~
早上臨出門口前~
蝦子餅突然搵張六合彩飛~
據說早幾日中左40蚊既飛放我枱面~
而我奕全不知情~
如果真係放係我枱面上~
應該比我掉左啦-.-"
佢搵唔到發脾氣咁出門口返工=,="
有咩理由放係我張枱架~
發我老脾都無用架~
多種因素~遲左出門口~
今日竟然遲左15分鐘先到公司~
工作不太忙碌~
開job~跟下單等~
渾渾噩噩等收工~
其實個心一早放左假啦~
趁而家唔忙~
好想放下大假呢~
一方面可陪二姑姐行下街~
另一方面又輕鬆下~
幾經辛苦捱到放工~
如平常一樣~
趕返黎搵姑姐們tea~
先趕到奶奶老人院交租~
對數交完費用後~
就準備會合姑姐們~
彤表妹,3位姑姐都係我屋企附近行街街呢~
大家相約係樓下既餐廳等~
時間岩岩好~
慢慢食~慢慢傾~
食飽飽就問姑姐們去唔去我屋企坐下~
多謝大家嘗面呀~
雖然屋企凌亂不堪~
但尚算可以坐到既~
大姑姐細心欣賞魚仔~
我仲拎d植物比大家睇下添~
二姑姐就坐下~
欣賞家中的凌亂美~kaka
而三姑姐,彤彤就好大膽啦~
同幾隻倉鼠玩我好開心~
慧慧,樂樂,笠笠~~
3隻鼠鼠都好乖乖同姑姐,彤彤玩呀~
真係好可愛~
鍚晒你地呀~>3<
坐左一陣~
大家又轉地方啦~
返到嫲嫲既屋企~
大家依然坐下傾計~
有講有笑~
時間差不多~
大家一齊出發到醫院探嫲嫲~
一星期已過去~
心情平伏了不小~
起碼仲可以有講有笑~
唔似第1日出事咁~
喊到死去活來~
但睇住嫲嫲~仍然非常心痛呢~
大家好努力同嫲嫲傾計~
嫲嫲既反應明顯比琴日多左d~
奕有打喊路~
希望真的有奇蹟~
嫲嫲快d醒返啦~
探完嫲嫲~
各人各自回家~
我都要返屋企休息一陣~
好攰~有d頭痛~
good night~

沒有留言:

發佈留言