2013年12月8日星期日

已是第9日~

昨夜好早訓~
竟然未到12點就訓著左~
可能太攰呱~
又或者有點作感冒~
訓到中午先起身~
總算精神D~
洗衫浪衫~
整理好一切就出發搵二姑姐了~
二姑姐到我屋企附近商場搵件衫~
之後相約一齊食午餐~
越式牛河都幾好味唷~
之後蝦子餅先回家休息~
而我同二姑姐就出發到APM行街街~
原定想買生日禮物比表弟,妹~
點知睇極都唔岩心水~
反而自己就買到化妝品~
噢~.~
睇黎又要搵日去買生日禮物啦~
行左一陣~
我同二姑姐就各自回家休息一陣~
之後就到醫院會合~
一齊探望嫲嫲~
嫲嫲今日既反應似乎小左D~
訓得好霖~好熟睡~
動作小左好多~
其實都有D單單地架~
我地個個都好努力同嫲嫲傾計~
嫲嫲仲係唔起身既=,="
我地幫嫲嫲抹身~按摩一下~
似乎進展不多~
嫲嫲仍需努力呀~
探完嫲嫲又各自回家~
我同蝦子餅到超市購物~
之後返屋企煮麵作晚餐~
簡單又好味~
之後睇陣電視~
再幫鼠鼠換水換糧~
攪掂醫晒~
今晚可以早D休息啦~
GOOD NIGHT~

沒有留言:

發佈留言