2013年12月17日星期二

天氣寒冷

嘩~今日好凍呀~
凍到完全唔想起身返工呀~
加上落雨~
似乎會愈來愈凍呢~
將會由11度再跌到9度~
wa~
好彩琴晚早早準備好~
開多張厚被~
仲開埋個暖風機~
總算ok啦~
今早特登著多件衫啦~
以免冷親啦~
返到公司繼續忙碌~
一大清早就有幾個客上黎整野~
又要跟job,又要跟單~
又忙又亂~
更要幫忙倉整理貨物~
亂死人啦=,="
由於明天放假~
所以要執埋d手尾先可以收工~
比平時遲20分鐘先放工~
唉!
好彩好快有車~
趕到醫院探嫲嫲~
已經第18日啦~
嫲依然一樣睡得正甜~
我特意錄音比嫲收聽~
希望有反應~
可惜......
之後繼續幫嫲按摩~
我仲上網搵左腳底按摩既穴位~
跟住穴位同嫲按~
嫲腳仔有輕微反應~
可能真係按到神經線位~
但只係一,兩下反應~
仍沒有太大進展~
探完嫲~
同大姑姐,三姑姐一齊食晚飯~
天氣清涼~
食晚飯小菜飲碗湯~
的確溫暖得多~
邊食邊傾計~
總算輕鬆一番~
食飽飽又各自回家~
三姑姐陪我行到mtr~
邊行邊傾計~
更講起過幾日就係冬至~
我估我到時會悶悶不樂~
畢竟~
奶奶已經無法外出做冬~
就連嫲都昏睡了~
得我同蝦子餅兩個~
點算呢~>.<
返到屋企~休息一陣睇陣電視~
再幫鼠鼠沖涼洗籠~
今晚凍左好多~
鼠鼠連沖涼都懶~kaka
除左加保暖棉比鼠鼠~
仲要披多張毛巾摭住個籠~
希望唔好凍親佢地啦~
咁凍~
相信我今晚好好訓啦~


沒有留言:

發佈留言