2013年12月18日星期三

放假


今日特意放假一天~
比平時訓多個半鐘~
爽呀~
訓醒一邊收衫,浪衫~
整理一下凌亂的客廳~
一邊上網睇返琴晚既電視劇~
差不多1小時完成所有野~
再準備出門口~
先到超市還購物車~
再到麥當當食早餐~
每次放假都想嘆個麥當當早餐既~kaka
一邊食~
一邊打比二姑姐傾電話~
傾談2句~慰問一下~
很窩心呢~
食飽飽就到老人院探望奶奶~
補充一下物資~幫奶奶抹面~
之後就離開啦~
趕下一場~
到醫院探望嫲嫲~
今日放假主要目的係見物理治療師同搵老人院~
約左物理治療師11點半~
大姑姐,三姑姐,我3人都細心聽物理治療師講解~
學習幫嫲嫲轉身,或坐起身~
可能整到嫲嫲既神經線~
嫲嫲開眼了~
嫲嫲醒左啦~
我地果刻都好緊張~
但一放低嫲嫲佢又匿埋眼啦~
了解清楚按摩方法同轉身方法~
之後就要離開啦~
出發到九龍城睇老人院~
今日行程大多數係附近~
起初睇左3間老人院~
好家庭式~環境一般~
間格麻麻~好唔舒服的感覺~
有一間我仲可以比負分數~
差得很呢~
之後又睇左另外3間~
尚可接收~
但同理想的還差一大截唷~
行左幾個鐘~
有點攰~
一齊到茶餐廳食下午茶~
係我選擇呢間茶餐廳~
除左菠蘿油同酥皮蛋撻出味好味~
更想再次光臨這個地方~
嫲嫲曾經同我講~
呢到係老豆曾經既工作地方~
而大姑姐奕講返以前發生既經過我知~
邊食邊傾計~
抖一陣又再出發~
又到另外3間老人院參觀~
今日單單係九龍城區已經睇左9間老人院~
可惜~
始終無一間岩心水~
之後又坐車返黎嫲嫲附近既老人院~
呢一間姑姐們都睇左1次啦~
就係差我未睇過~
可惜暫時無位~
呢一間係今日黎講正常d既一間~
然而收費奕係最貴既一間~
之後大姑姐有野做外出一陣~
而我同三姑姐就上嫲嫲屋企坐陣~
休息一下~
時間差不多~
再次上醫院探望嫲嫲~
嫲嫲抹面~按摩一下~
再次做下腳底按摩~
嫲嫲傾談一陣~
期望她再次張開眼睛~
可惜!今次無啦~
已經第19日啦.........
2小時奕好快過去~
我地又各自回家~
返黎搵蝦子餅同旺旺食飯~
有點攰~
据扒補充一下啦~
食飽飽返屋企睇電視~
之後又忙碌餵魚~幫鼠鼠換水換糧~
今日放假的確非常充實~
由早到晚都安排得妥當~
唔使返工既日子真係做多好多野~
好充實既假日~
有d攰~
早點休息吧~

放親假都想食麥當當早餐既? (^0^)

沒有留言:

發佈留言