2013年12月10日星期二

朋友短聚(芝士火鍋~)@瑞士餐廳

琴晚又訓得唔好啦~
呢排日日都係咁~
經常頭痛~
心情忐忑不安~
總係樣樣事都好炆棦~
無晒心情~
已經係第11日啦~
嫲嫲情況依然~
沒有進展~
呢十幾日幾乎都係行屍走肉~
連去街既閒情都無~
工作奕是如是~
沒靈魂的返工~
麻木的工作~
今晚無去探嫲嫲~
放工先同2位同事到太子拎團購物品~
平時都好多人架~
今次竟然比預期中快~
呵呵~
拎住袋重野~
快快手轉車到尖沙咀~
由於我最早到~
所以仲有時間行下the one~
之後會合嘉塋~
早幾星期前已約左細敏,BB,嘉塋一齊到瑞士餐廳食芝士火鍋~
臨時更加埋妹夫同2個仔仔~
7個人一齊食瑞士菜~
本來都怕自己無心情出席聚會~
但又想放鬆一下~
最終如常出席~
有人講過~
人總要學會放低一點~
我都希望係咁~
幾個人慢慢食~
傾下計都幾輕鬆~
加上望住2位得意小朋友~
煩惱盡消呢~
我地叫左個芝士火鍋 share 一齊食~
然後每人選擇唔同既main course~
繼續 share試下~
瑞士菜同其他西餐一樣~
上菜上得較慢呢~
大家有時間傾談多陣啦~
食飽飽已經10幾啦~
真係快樂不知時日過~
臨走時~小王子更主動同我拜拜同鍚鍚~
好感動呀~
雖然只係見得2次~
但佢開始認得我啦~
好野呀~
之後就坐MTR回家啦~
返到屋企已經11點幾啦~
拎住D重野真係有D攰~
隻手有D酸=,="
要快手準備一切~
要早D訓呀~
(☆^ー^☆) 
 











a

沒有留言:

發佈留言