2013年12月14日星期六

感恩的星期六

終於到星期六啦~
捱埋今日可放假啦~
幸好工作不繁忙~
只係hea住咁做文件~
電話又小~又無客人~
星期六返工真係浪費時間=,="
幸好半日總算容易渡過~
放工趕車返黎會合二姑姐~
今日會係屋企開大食會~
二姑姐轉程黎陪我買野食返嫲嫲屋企~
一齊買KFC既蜜蜜燒雞翼~薯格~雞粒~
而大姑姐就買泰昌蛋撻~仲有中式點心~
三姑姐就整自家製意大利飯~
簡單而隆重既大食會~
好好味~
一邊食~
一邊睇電視~
總算令人輕鬆又愉快~
二姑姐仲送左份禮物比我~
好大罐可樂呀!
外邊係特大可樂~
內裡藏6罐可樂~
姑姐知我鍾情可樂~kaka
好感動呀~多謝姑姐~
之後我地仲一齊影相~
影相其間笑話百出~
大家都笑到肚痛呀~kaka
傍晚時份~
一齊出發到醫院探望嫲嫲~
嫲嫲精神尚可~
但血壓有點高~
呼吸奕算較急速~
當姑姐抬起嫲嫲~
嫲嫲像張開眼睛一樣~
我地一齊努力同嫲嫲傾計~
可惜情況依然呢~
沒有再張開眼睛~
6點幾蝦子餅奕前來探望~
今次佢總算醒目一次~
免得我再發脾氣多次啦~
嫲傾計~按摩一下~
已經第15日~
我們只能做的只有繼續祈禱~
到8點又要離開了~
回家時遇上落雨有點輪盡~
下午餐大食會仲好飽飽~
晚餐已食唔落啦~
蝦子餅只好自己買飯食啦~
之後返屋企睇陣電視~
晚間先知道~
原來二姑姐今日農曆生日~
生日快樂呀~>3<
今日既大食會就當係幫姑姐慶祝生日啦~
之後繼續睇電視~
再幫鼠鼠沖涼洗籠~
滿足又愉快既一日~
感恩的一天呢^3^

今日下午茶有自家製意大利飯,泰昌蛋撻,中式點心,KFC蜜蜜雞翼 !好味好滿足呀!(☆^O^☆) 
好大罐可樂呀!多謝你臨飛返加拿大前都送禮物比我呀!Thank You Aunt Lani ^o^

沒有留言:

發佈留言