2013年12月26日星期四

聖誕節後@元氣壽司


琴晚拆完禮物後~
依然十分興奮~
整晚都訓唔著~
輕鬆打下機~
最終3點幾先訓~
原本仲打算今早早d起身食麥當當早餐~
可惜~我同蝦子餅都好好訓~
10點起身覺得眼訓竟然繼續訓~
哈哈~
最終又無食到~kaka
我地兩個訓到12點幾先起身~
煮個雲吞米粉做早餐~
之後就一齊出發坐車到TWS~
今日約左大姑姐,三姑姐到松悅園~
姑姐之前參觀過~
今次都係專程比我睇一次~
地方不錯~
很寬敞~整潔~
沒有臭味~而且有沐浴床~
可方便嫲嫲沖涼~
經多次商議~
最終決定呢到~
但床位仍在考慮~
有兩個位都各有利弊~
最終決定還是交比姑姐啦~
之後我地一齊去tea~
坐下傾下都幾開心~
姑姐們先到醫院探嫲嫲~
而我同蝦子餅就到老人院探下奶奶~
抹面~整理一下~按摩一下~
之後就到醫院探嫲嫲啦~
嫲嫲今天很平靜~
沒有太大分別~
探完嫲嫲同姑姐又各自離開~
同蝦子餅到附近既元氣食壽司~
好耐無食啦~
份外好味~
特濃芝士蛋糕~
特別好味~
好中意呀~
食飽返屋企休息一陣~
睇陣電視~
再幫鼠鼠沖涼洗籠~
希望可以快手d攪掂啦~
千萬唔好太夜訓呀~
天日仲要返工唷=o=


天寒地凍食壽司 (-^〇^-)

沒有留言:

發佈留言